lauantai 19. huhtikuuta 2014

Kalastelua

Kevät on täällä! Laituri on laskettu paikoilleen, ensimmäiset krookukset nostaneet päänsä ja perheen rohkein heittänyt jo talviturkinkin. Ensimmäiset ongintayritykset on jo tehty ja katiska heitetty veteen, mutta saalista ei ole vielä näkynyt. Pitkäperjantaina syötiin kaupan altaasta ongittua kalaa.

Olen taas kalastellut myös toisella rintamalla, facebookissa ja skypessä. Facessa juttelin osakkuusyritykseni pääomistajan ja toimitusjohtajan ex-miehen kanssa, yritin udella tietoa firman nykytilanteesta ja siitä, kannattaako tj:n lupauksiin työpaikasta uskoa. No mitäpä eksä olisi tiennyt, erossa ovat asuneet jo kohta kolme kuukautta. Ja jos jotain tiesikin, ei myöntänyt, sanoi ettei halua kommentoida firman asioita ja että on huono neuvomaan tässä asiassa. Skypeen jätin jälleen viestiä tj:lle itselleen, kyselin miten suunnitelmat ovat edenneet, rahoituksesta jne. Mutta eipä ole vastannut hän, ainakaan vielä. Viimeksi kuulin hänestä maaliskuun alussa, kun sain puhuttua häneltä pienen sponssin poikani harrastukseen, jossa itsekin olen aktiivisesti mukana. Voisin tietysti soittaa, mutta säästelen puhelinkuluja. Kaipa hän ottaa yhteyttä kun on jotain kerrottavaa.

Tietoni ovat edelleenkin näkyvillä eräässä venäjänkielisessä nettiportaalissa ja saan puhelinsoittoja ja postia Venäjältä. Olen kuitenkin päättänyt, etten enää tee yhtään mitään ilmaiseksi, muuten saan toimia niin loputtomiin eikä sitä palkallista työpaikkaa tulekaan. Lisäksi en edes ole enää varma, haluaako toimitusjohtaja ylipäänsä toimia alalla, jota minä olen hoitanut ja ehkä tulisin hoitamaan. Postit käännän suoraan hänelle ja soittajia pyydän ottamaan häneen yhteyttä, koska en itse ole tällä hetkellä firmassa töissä. Skype-viestiin kirjoitin myös, että jos tj ei halua hoitaa tulevia kyselyitä, parempi poistaa asiaa koskevat artikkelit kokonaan portaalista.

Vähän on siis skitso fiilis, mutta rajansa kai talkootyölläkin, vaikka kuinka sitä tekisi m a h d o l l i s e n työpaikan toivossa. Minä en sitä enää tee, vaikka paljon olen tehnytkin. Piste.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kissa kiitoksella elää. Bloggaaja kommenteilla. Kiitos kommentistasi!